Gudang Informasi

יעל ארד - "בית גלים 9" פסטיבל בתים פתוחים בבת-גלים - חיפהחיפה : הישגה שבר מחסום פסיכולוגי בן 40 שנה והביא לפסגות חדשות בספורט הישראלי.

יעל ארד - "בית גלים 9" פסטיבל בתים פתוחים בבת-גלים - חיפהחיפה : הישגה שבר מחסום פסיכולוגי בן 40 שנה והביא לפסגות חדשות בספורט הישראלי.
יעל ארד - "בית גלים 9" פסטיבל בתים פתוחים בבת-גלים - חיפהחיפה : הישגה שבר מחסום פסיכולוגי בן 40 שנה והביא לפסגות חדשות בספורט הישראלי.

כשהייתה יעל בת 9 היא זכתה במקום שני. בצעירותה התאמנה יעל עם בנים בני גילה בגלל מחסור ביריבות אימון, וגם אז התאמנה יעל עם המאמן שלה. 01/11/2021 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל, תהיה יושבת הראש הבאה של הוועד האולימפי בישראל. ארד צפויה להחליף את יגאל כרמי, שיסיים בקיץ הבא כהונה. הספורטאית הישראלית הראשונה אשר זכתה במדליה אולימפית לישראל, באולימפיאדת ברצלונה 1992.

ארד צפויה להחליף את יגאל כרמי, שיסיים בקיץ הבא כהונה. אלכסנ×
אלכסנ×"ר סנ×"רו×'×™×¥, ×—× ×" לסלאו, ×™×™×'×'× ×™ ארי×" ×'פרמיירת ''טרטיף from www.notzetz.co.il
יעל ארד החלה להתאמן בג'ודו בגיל 8 בעקבות אחיה יובל (אבא שלי). ארד צפויה להחליף את יגאל כרמי, שיסיים בקיץ הבא כהונה. יעל ארד, ששמה את הספורט הישראלי על מפת האולימפיאדות, היא זו שתוביל אותו בשנים הבאות שוברת את תקרת הזכוכית בברצלונה, פורצת דרך כאישה הראשונה בתפקיד יור הוועד האולימפי. כשהייתה יעל בת 9 היא זכתה במקום שני. 01/11/2021 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל, תהיה יושבת הראש הבאה של הוועד האולימפי בישראל. הספורטאית הישראלית הראשונה אשר זכתה במדליה אולימפית לישראל, באולימפיאדת ברצלונה 1992. 01/02/2019 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל (זכתה בכסף בג'ודו במשחקי ברצלונה 1992), צפויה להיבחר לתפקיד יור הוועד האולימפי בארץ אחרי המשחקים האולימפיים ב־2020 בטוקיו. ארד, סגנית האלופה האולימפית בג'ודו מברצלונה 1992, כיהנה מאז 2013 בהתנדבות כיור הוועדה המקצועית של הוועד האולימפי בישראל, והיא היחידה שהגישה מועמדות לתפקיד היור.

עם חודורוב מקבלת את פרס ספורטאית השנה משוער העבר יעקב חודורוב.

יעל ארד, ששמה את הספורט הישראלי על מפת האולימפיאדות, היא זו שתוביל אותו בשנים הבאות שוברת את תקרת הזכוכית בברצלונה, פורצת דרך כאישה הראשונה בתפקיד יור הוועד האולימפי. הספורטאית הישראלית הראשונה אשר זכתה במדליה אולימפית לישראל, באולימפיאדת ברצלונה 1992. ארד צפויה להחליף את יגאל כרמי, שיסיים בקיץ הבא כהונה. בנוסף לניצחונה האישי, ניצחון זה שם את ישראל על מפת ההישגים בספורט. 01/02/2019 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל (זכתה בכסף בג'ודו במשחקי ברצלונה 1992), צפויה להיבחר לתפקיד יור הוועד האולימפי בארץ אחרי המשחקים האולימפיים ב־2020 בטוקיו. עם חודורוב מקבלת את פרס ספורטאית השנה משוער העבר יעקב חודורוב. הישגה שבר מחסום פסיכולוגי בן 40 שנה והביא לפסגות חדשות בספורט הישראלי. ארד, סגנית האלופה האולימפית בג'ודו מברצלונה 1992, כיהנה מאז 2013 בהתנדבות כיור הוועדה המקצועית של הוועד האולימפי בישראל, והיא היחידה שהגישה מועמדות לתפקיד היור. כשהייתה יעל בת 9 היא זכתה במקום שני. יעל ארד החלה להתאמן בג'ודו בגיל 8 בעקבות אחיה יובל (אבא שלי). 01/11/2021 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל, תהיה יושבת הראש הבאה של הוועד האולימפי בישראל. בצעירותה התאמנה יעל עם בנים בני גילה בגלל מחסור ביריבות אימון, וגם אז התאמנה יעל עם המאמן שלה.

01/02/2019 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל (זכתה בכסף בג'ודו במשחקי ברצלונה 1992), צפויה להיבחר לתפקיד יור הוועד האולימפי בארץ אחרי המשחקים האולימפיים ב־2020 בטוקיו. בצעירותה התאמנה יעל עם בנים בני גילה בגלל מחסור ביריבות אימון, וגם אז התאמנה יעל עם המאמן שלה. בנוסף לניצחונה האישי, ניצחון זה שם את ישראל על מפת ההישגים בספורט. יעל ארד, ששמה את הספורט הישראלי על מפת האולימפיאדות, היא זו שתוביל אותו בשנים הבאות שוברת את תקרת הזכוכית בברצלונה, פורצת דרך כאישה הראשונה בתפקיד יור הוועד האולימפי. ארד צפויה להחליף את יגאל כרמי, שיסיים בקיץ הבא כהונה.

ארד צפויה להחליף את יגאל כרמי, שיסיים בקיץ הבא כהונה. ×
×"לאונ×'' עול×" על ×"מ×'רש, עם ×"ספורט ×"ל×'ן-כחול | TMI from images.maariv.co.il
ארד, סגנית האלופה האולימפית בג'ודו מברצלונה 1992, כיהנה מאז 2013 בהתנדבות כיור הוועדה המקצועית של הוועד האולימפי בישראל, והיא היחידה שהגישה מועמדות לתפקיד היור. עם חודורוב מקבלת את פרס ספורטאית השנה משוער העבר יעקב חודורוב. 01/11/2021 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל, תהיה יושבת הראש הבאה של הוועד האולימפי בישראל. 01/02/2019 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל (זכתה בכסף בג'ודו במשחקי ברצלונה 1992), צפויה להיבחר לתפקיד יור הוועד האולימפי בארץ אחרי המשחקים האולימפיים ב־2020 בטוקיו. בצעירותה התאמנה יעל עם בנים בני גילה בגלל מחסור ביריבות אימון, וגם אז התאמנה יעל עם המאמן שלה. הישגה שבר מחסום פסיכולוגי בן 40 שנה והביא לפסגות חדשות בספורט הישראלי. יעל ארד, ששמה את הספורט הישראלי על מפת האולימפיאדות, היא זו שתוביל אותו בשנים הבאות שוברת את תקרת הזכוכית בברצלונה, פורצת דרך כאישה הראשונה בתפקיד יור הוועד האולימפי. הספורטאית הישראלית הראשונה אשר זכתה במדליה אולימפית לישראל, באולימפיאדת ברצלונה 1992.

ארד, סגנית האלופה האולימפית בג'ודו מברצלונה 1992, כיהנה מאז 2013 בהתנדבות כיור הוועדה המקצועית של הוועד האולימפי בישראל, והיא היחידה שהגישה מועמדות לתפקיד היור.

ארד צפויה להחליף את יגאל כרמי, שיסיים בקיץ הבא כהונה. הספורטאית הישראלית הראשונה אשר זכתה במדליה אולימפית לישראל, באולימפיאדת ברצלונה 1992. בצעירותה התאמנה יעל עם בנים בני גילה בגלל מחסור ביריבות אימון, וגם אז התאמנה יעל עם המאמן שלה. יעל ארד, ששמה את הספורט הישראלי על מפת האולימפיאדות, היא זו שתוביל אותו בשנים הבאות שוברת את תקרת הזכוכית בברצלונה, פורצת דרך כאישה הראשונה בתפקיד יור הוועד האולימפי. 01/11/2021 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל, תהיה יושבת הראש הבאה של הוועד האולימפי בישראל. הישגה שבר מחסום פסיכולוגי בן 40 שנה והביא לפסגות חדשות בספורט הישראלי. כשהייתה יעל בת 9 היא זכתה במקום שני. יעל ארד החלה להתאמן בג'ודו בגיל 8 בעקבות אחיה יובל (אבא שלי). בנוסף לניצחונה האישי, ניצחון זה שם את ישראל על מפת ההישגים בספורט. 01/02/2019 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל (זכתה בכסף בג'ודו במשחקי ברצלונה 1992), צפויה להיבחר לתפקיד יור הוועד האולימפי בארץ אחרי המשחקים האולימפיים ב־2020 בטוקיו. עם חודורוב מקבלת את פרס ספורטאית השנה משוער העבר יעקב חודורוב. ארד, סגנית האלופה האולימפית בג'ודו מברצלונה 1992, כיהנה מאז 2013 בהתנדבות כיור הוועדה המקצועית של הוועד האולימפי בישראל, והיא היחידה שהגישה מועמדות לתפקיד היור.

ארד צפויה להחליף את יגאל כרמי, שיסיים בקיץ הבא כהונה. בנוסף לניצחונה האישי, ניצחון זה שם את ישראל על מפת ההישגים בספורט. 01/02/2019 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל (זכתה בכסף בג'ודו במשחקי ברצלונה 1992), צפויה להיבחר לתפקיד יור הוועד האולימפי בארץ אחרי המשחקים האולימפיים ב־2020 בטוקיו. ארד, סגנית האלופה האולימפית בג'ודו מברצלונה 1992, כיהנה מאז 2013 בהתנדבות כיור הוועדה המקצועית של הוועד האולימפי בישראל, והיא היחידה שהגישה מועמדות לתפקיד היור. הישגה שבר מחסום פסיכולוגי בן 40 שנה והביא לפסגות חדשות בספורט הישראלי.

בנוסף לניצחונה האישי, ניצחון זה שם את ישראל על מפת ההישגים בספורט. ×
×"לאונ×'' עול×" על ×"מ×'רש, עם ×"ספורט ×"ל×'ן-כחול | TMI from images.maariv.co.il
בנוסף לניצחונה האישי, ניצחון זה שם את ישראל על מפת ההישגים בספורט. כשהייתה יעל בת 9 היא זכתה במקום שני. ארד, סגנית האלופה האולימפית בג'ודו מברצלונה 1992, כיהנה מאז 2013 בהתנדבות כיור הוועדה המקצועית של הוועד האולימפי בישראל, והיא היחידה שהגישה מועמדות לתפקיד היור. הישגה שבר מחסום פסיכולוגי בן 40 שנה והביא לפסגות חדשות בספורט הישראלי. עם חודורוב מקבלת את פרס ספורטאית השנה משוער העבר יעקב חודורוב. ארד צפויה להחליף את יגאל כרמי, שיסיים בקיץ הבא כהונה. יעל ארד החלה להתאמן בג'ודו בגיל 8 בעקבות אחיה יובל (אבא שלי). 01/02/2019 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל (זכתה בכסף בג'ודו במשחקי ברצלונה 1992), צפויה להיבחר לתפקיד יור הוועד האולימפי בארץ אחרי המשחקים האולימפיים ב־2020 בטוקיו.

יעל ארד, ששמה את הספורט הישראלי על מפת האולימפיאדות, היא זו שתוביל אותו בשנים הבאות שוברת את תקרת הזכוכית בברצלונה, פורצת דרך כאישה הראשונה בתפקיד יור הוועד האולימפי.

ארד, סגנית האלופה האולימפית בג'ודו מברצלונה 1992, כיהנה מאז 2013 בהתנדבות כיור הוועדה המקצועית של הוועד האולימפי בישראל, והיא היחידה שהגישה מועמדות לתפקיד היור. יעל ארד, ששמה את הספורט הישראלי על מפת האולימפיאדות, היא זו שתוביל אותו בשנים הבאות שוברת את תקרת הזכוכית בברצלונה, פורצת דרך כאישה הראשונה בתפקיד יור הוועד האולימפי. יעל ארד החלה להתאמן בג'ודו בגיל 8 בעקבות אחיה יובל (אבא שלי). כשהייתה יעל בת 9 היא זכתה במקום שני. 01/02/2019 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל (זכתה בכסף בג'ודו במשחקי ברצלונה 1992), צפויה להיבחר לתפקיד יור הוועד האולימפי בארץ אחרי המשחקים האולימפיים ב־2020 בטוקיו. עם חודורוב מקבלת את פרס ספורטאית השנה משוער העבר יעקב חודורוב. הספורטאית הישראלית הראשונה אשר זכתה במדליה אולימפית לישראל, באולימפיאדת ברצלונה 1992. ארד צפויה להחליף את יגאל כרמי, שיסיים בקיץ הבא כהונה. הישגה שבר מחסום פסיכולוגי בן 40 שנה והביא לפסגות חדשות בספורט הישראלי. בצעירותה התאמנה יעל עם בנים בני גילה בגלל מחסור ביריבות אימון, וגם אז התאמנה יעל עם המאמן שלה. בנוסף לניצחונה האישי, ניצחון זה שם את ישראל על מפת ההישגים בספורט. 01/11/2021 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל, תהיה יושבת הראש הבאה של הוועד האולימפי בישראל.

יעל ארד - "×'ית ×'לים 9" פסטי×'ל ×'תים פתוחים ×'×'ת-×'לים - חיפ×"חיפ×" : הישגה שבר מחסום פסיכולוגי בן 40 שנה והביא לפסגות חדשות בספורט הישראלי.. כשהייתה יעל בת 9 היא זכתה במקום שני. יעל ארד, ששמה את הספורט הישראלי על מפת האולימפיאדות, היא זו שתוביל אותו בשנים הבאות שוברת את תקרת הזכוכית בברצלונה, פורצת דרך כאישה הראשונה בתפקיד יור הוועד האולימפי. בצעירותה התאמנה יעל עם בנים בני גילה בגלל מחסור ביריבות אימון, וגם אז התאמנה יעל עם המאמן שלה. יעל ארד החלה להתאמן בג'ודו בגיל 8 בעקבות אחיה יובל (אבא שלי). 01/11/2021 · יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל, תהיה יושבת הראש הבאה של הוועד האולימפי בישראל.

Advertisement